כל מה שצריך לדעת על מחירי קונסטרוקטור

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

קונסטרוקטור מחיר
תמונה: freepik

אחד מבעלי המקצוע אשר יהיו מעורבים בתהליך הבניה, השיפוץ או הקמת מבנים, הוא הקונסטרוקטור. תפקידו משמעותי והוא למעשה הגורם האחראי לבדוק כי המבנה יהיה יציב. הקונסטרוקטור צריך לעבוד במקביל לבעלי מקצוע אחרים. עליו לבדוק את תוכניות המבנה ולתכנן את השלד לרבות בחירת מיקום ומפרט העמודים התומכים, הרצועות וכל מרכיב תומך אחר.

במקרה של בניה, על הקונסטרוקטור לחתום על הגרמושקה אשר עוברת לוועדה לאישור. במקרה של שיפוץ, יהיה עליו לאשר או לשלול פעולות שמתבצעות בשלד ובהן הורדת עמוד תומך, הגדלת או יצירת פתח ופעולות נוספות. הוא גם יהיה מעורב בתהליכים של תמ"א 38 ויקבע כיצד נכון לבצע את החיזוק על מנת שהמבנה אכן יוכל לעמוד בפני רעידות אדמה, אם יהיה צורך בכך.

לא רק עבודות לצורך מגורים

אלו מאיתנו שאחראיים על הקמת פרויקטים ציבוריים, כמו הקמת גשרים ומבני תעשייה, יפנו גם כן לקונסטרוקטור. הוא זה שיוכל לבצע את החישובים הנדרשים כדי להבטיח את ההקמה הנכונה והחזקה לאורך שנים. במקרה של פרויקטים מסוג זה חשוב לבדוק את הרקע של בעל המקצוע ולבדוק כי אכן יש לו ניסיון קודם מתאים שיוכל לאפשר לו לבצע תוכניות עבור הפרויקט החדש.

בכל פרויקט שמתבצע וקשור בהקמת מבנה, התפקיד של הקונסטרוקטור משמעותי. הוא למעשה אחראי לבצע את החישובים ההנדסיים שמהווים את התשתית של המבנה. בנוסף לתכנון, יהיה עליו לבצע פיקוח עליון בשלבים שונים של הבניה ולהיות נוכח בשטח בעת הצורך.

קבלת מידע על קונסטרוקטור מחיר

תהליך בניה יכול מורכב מאנשי מקצוע רבים, שלל בחירות והמחיר בהתאם. כל בעל מקצוע ייתן לנו הצעת מחיר המתבססת על המומחיות שלו, על המחירים הנהוגים בשוק ומרכיבים נוספים. הקונסטרוקטור יכול לתת לנו הצעת מחיר אשר מתבססת גם היא על הניסיון שלו ועל המורכבות של הפרויקט.

הדבר הראשון שעלינו להביא בחשבון הוא שכדי שנוכל לקבל פרטים נוספים על קונסטרוקטור מחיר הוא הפרויקט שלנו. ישנו הבדל בין ייעוץ לפני שבירת קיר ובין ליווי ופיקוח עליון של תהליך בניה מאפס. המחיר יכול להשתנות גם בהתאם לגודלו של הפרויקט וככל שתידרש יותר עבודה תכנונית ויותר עבודת פיקוח, כך העלויות באופן טבעי יהיו גבוהות יותר.

דוגמאות למחירים

כל אחד מאיתנו אשר בונה בית או מתכוון לצאת לתהליך שיפוץ רוצה לקבל מראש הערכה כללית של העלויות. הדוגמאות הבאות יכולות לתת לנו הערכה כללית, אך יש לזכור כי יכולים להיות שינויים במחירים לאחר שיהיה ברור כיצד נראה הפרויקט ומה נדרש בפועל מהקונסטרוקטור. הדוגמאות הבאות יכולות לעזור לנו לקבל תמונה כללית של המחירים.

ייעוץ לתוספת בניה

לרוב, ייעוץ קטן יעלה 1,500 ₪ ומעלה. כדאי לפנות לקונסטרוקטור לפני הפניה למעצב (או במקביל ולפני תכנון העבודה) כדי שיבצע הערכה האם ניתן לבצע במבנה את מה שאנחנו רוצים לעשות. התייעצות מקדימה תוכל לחסוך לנו בעלויות של בעלי המקצוע הבאים.

ייעוץ וליווי לבית בקומה אחת

בניית בית קרקע על קומה אחת היא פרויקט שדורש עבודת תכנון ופיקוח. לכן, אם נברר פרטים על קונסטרוקטור מחיר, נמצא שלרוב העלויות יתחילו ב-10,000 ₪, אך הן יוכלו להגיע גם למחיר כפול, בהתאם לגודל הבית ולנתונים שונים של הפרויקט.

חשיבות המומחיות

לא מספיק לחפש אחר מחיר קונסטרוקטור אלא חשוב לבדוק כי יש לבעל המקצוע את הרקע המתאים. לשמחתנו, חברת סטטיקה הנדסה מעמידה לרשותנו ניסיון רב בתחום ותוכל לעזור לנו בשלבים השונים של הפרויקט, לרבות ביצוע פיקוח עליון.

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!