קבלן לבניית בית פרטי עד מפתח

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

אם אתם מחפשים אחר קבלן מפתח, אתם כנראה תרים אחר קבלן מפתח מוסמך ורשום ברשם הקבלנים הישראלי. אם כך, בואו נדבר על תפקידו של קונסטרקטור, שזהו בעצם קבלן לבניית בית פרטי עד קבלת מפתח. במילים אחרות, מ-א' ועד ת'. 

אלפי ישראלים בכל שנה רוכשים קרקעות ובונים עליהן בתים. כמו כן, אלפי ישראלים במהלך השנה רוכשים דירות מוכנות שנבנו על ידי קבלני מפתח מוסמכים. מה יהיה עדיף, לרכוש בית פרטי, או לרכוש קרקע ועליה לבנות את הבית? ובכן, זו שאלה שכל אחד ואחת מאיתנו עונים עליה בהתאם לתקציב ובמקביל לשיקולים נסיבתיים שונים ואישיים. אם החלטתם שאתם מעוניינים לבנות בית ואתם צריכים קבלן מפתח מוסמך, אתם תרצו לדעת מה תפקידיו בפועל. על מה קבלן המפתח יהיה אחראי? וכיצד נאתר קבלן מומלץ לבניית בית פרטי עד מפתח? 

על מה יהיה אחראי קבלן מוסמך?

קבלן מוסמך או קבלן מפתח, יהיו אחראיים על כלל עבודת בניית הבית הפרטי, הכול כולל הכול. כשמדברים על קבלנים מוסמכים, למעשה מדברים על "מנהלי עבודה". קבלן, תפקידו להיות אחראי על השיפוצניקים שמגיעים לבנות את הבית, כמו גם על איגוד וריכוז אנשי המקצוע השונים. 

אם אתם צריכים קבלן עבור בניית בית פרטי על קרקע, חשוב לקחת בחשבון את איתור הקבלן הנכון. בפועל, יהיה כדאי לבחור קבלן לבניית בית פרטי עם ניסיון של שנים, לא פחות מכך. וכמו שיש לכל איש מקצוע תיק עבודות שהוא יכול להציג בפניכם, גם אצל הקבלן זה לא ממש שונה. 

בניית בית פרטי עלויות ומידע 

כשאתם ניגשים לבחירת הקבלן שלכם, יהיה חשוב לבדוק מולו את הפרויקטים השונים שהוא לקח בהם חלק בעבר. ככה תוכלו להתרשם מסגנון הבנייה שלו, מהעיצוב של הבתים שהוא בנה ועוד. בשורה התחתונה, לכל קבלן מפתח יש את סגנון הבנייה שלו. 

דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון טרם הפרויקט, עלות בניית בית פרטי על קרקע. עלות בניית בית כרוכה לא רק בחומרי הגלם ובתשלומים על אנשי מקצוע. בסופו של דבר, מחיר בניית בית פרטי כרוך גם בתשלומי מס מסוגים שונים. לאחר שעורכים את השקלול הנכון, אפשר להגיע לסכומים של מיליון וחצי שקלים ומעלה (בממוצע). 

בניית בית פרטי ואיתור קבלן מפתח מתאים 

אם אתם מתכננים בניית בית פרטי עד מפתח, כל קבלן מפתח יגיד לכם שהעלות הממוצעת לסיום הפרויקט תהיה דומה לעלות של רכישת בית פרטי. יחד עם זאת, במהלך הדרך ניתן לנסות לחסוך כסף, מאחר שאתם אחראיים על הבנייה, על בחירת חומרי הגלם, על שכירת הקבלן המתאים ועוד. אלו פרמטרים, שבסופו של דבר, ישפיעו על המחיר הכולל של בניית הבית. אם אתם מתלבטים בין רכישת בית פרטי לבניית בית, הגיע הזמן לקבל ייעוץ אצל יועץ המשכנתא וקבלן המפתח שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!