תהליך רישום הקבלן

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

רישיון קבלן הוא רישיון לפעול כעסק, אשר ניתן על ידי המדינה. רישיון הקבלן נדרש לכל מי שעוסק בקבלנות, אך אינו כולל כל סוג של עבודות בנייה או עבודות הטעונות רישיון קבלן. רישיון קבלן יכול להינתן לאדם פרטי או לתאגיד. אדם צריך להיות בעסק לפחות שנה אחת ולמלא דרישות מסוימות לפני שהוא יכול להגיש בקשה לרישיון קבלן. במקרים מסוימים, המבקש יצטרך לספק ראיות לאופי ולמוניטין הטוב שלו. המדינה רשאית גם לדרוש מהמבקש לעבור בחינה על ידיעתו בחוקי הקבלנים. רישיון קבלן הוא רישיון שהונפק על ידי מדינה או סוכנות ממשלתית אחרת לקבלן, המאשר לקבלן לספק שירותים מסוימים. חלק מהקבלנים מחויבים על פי חוק להחזיק ברישיונות כאלה על מנת לבצע את עבודתם. קבלנים זקוקים לרוב לרישיון על מנת להציע הצעות על חוזים לפרויקטי בנייה ועבודות מסוגים אחרים.

בדיקה היא תהליך שניתן להשתמש בו כדי להעריך את איכותו של קבלן. זה יכול להיעשות על ידי מפקח, המועסק בדרך כלל על ידי הממשלה או ארגון מקצועי. בדיקות נעשות לעתים קרובות לפני תחילת העבודה על פרויקט ולאחר מכן שוב לאחר השלמתו. מטרת הבדיקה היא לוודא שהקבלן מקיים את כל התקנות הנדרשות, וכך יתוגמלו על עבודתו כראוי. סעיף זה יספק היכרות עם הסעיפים השונים של קבלן רשום. תהליך הרישום לקבלנים הוא בדרך כלל פשוט ופשוט. לדוגמה, קבלן יכול לעבור את התהליך על ידי מילוי טופס ההרשמה באתר האינטרנט שלו ולשלם את דמי הרישום.

השלב הבא יהיה הגשת המסמכים הנדרשים, שהם בדרך כלל:

-הוכחת זהות או מגורים

-הוכחת זכאות לעבוד בקנדה

-רישיון נהיגה עדכני או תעודה מזהה אחרת עם תמונה

– עותק של דו"ח מס ההכנסה הפרובינציאלי/טריטוריאלי האחרון שלך (אם הגשת כזה)

– עותק של חשבון החשמל האחרון שלך (אם סיפקת כתובת למשלוח דואר)

– עותק של דף חשבון הבנק האחרון שלך (אם סיפקת כתובת למשלוח דואר)

לאחר עמידה בדרישות אלה, הן ייבדקו על ידי מפקח לפני ההרשמה.

תהליך רישום הקבלן

תהליך רישום הקבלן קל ופשוט מאוד. קבלן רשום יצטרך לספק רשימה של עובדיו, כישוריהם ורשימת השירותים שהם מציעים. הם גם צריכים לספק פרטי קשר עבור העסק שלהם ואת שמו של אדם המורשה לחתום על מסמכים בשם החברה. כדי להירשם כקבלן, עליך להיות בעל מספר רישיון העסק שלך, או אם אינך נדרש למספר זה, תצטרך לספק את מספר תעודת הזהות שלך או מספר זיהוי משלם מס. כמו כן, עליך לספק את כל פרטי הקשר הרלוונטיים עבור החברה שלך, כולל כתובת, מספר טלפון, מספר פקס, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת אתר. עליך גם להגיש את שמו של אדם המורשה לחתום על מסמכים בשם החברה שלך. אם אתה חדש בענף זה ועדיין אין לך עובדים או קבלנים שעובדים עבורך אז סביר מאוד שמערכת זו תוכל לעזור לך להתחיל ללא בעיה כלל!

סעיף זה ידון בבדיקת קבלן רשום. בדיקת קבלן רשום ברשימה היא חלק חשוב בתהליך ההתקשרות. היא מאפשרת לאמת את כל ההיבטים של עבודת הקבלן, ולוודא כי הם מוסמכים לבצע את העבודה. בדיקה היא גם דרך מצוינת לוודא שקבלנים פועלים לפי פרוטוקולי הבטיחות שלהם ועומדים בכל דרישות אחרות שנקבעו בחוזה שלהם. פקחים יכולים להיות פנימיים או חיצוניים לחברה. בדרך כלל יש להם ניסיון בבנייה והנדסה, או במקרים מסוימים, הם עשויים גם להיות מהנדסים מוסמכים בעצמם. כל המפקחים צריכים להיות בעלי רישיון מגוף מנהל מתאים וחייבים להיות בעלי הכשרה בחקיקת בריאות ובטיחות תעסוקתית, כמו גם כל חקיקה רלוונטית אחרת. בדיקת קבלן רשום היא תהליך המתחייב על פי חוק בפרויקטים רבים של בניה. זה גם נדרש לרוב על ידי בעל הנכס בו יתקיים הפרויקט. לתהליך הבדיקה שתי מטרות עיקריות: לוודא שהקבלן מוסמך ומוכשר, ולזהות בעיות אפשריות בפרויקט. קבלן רשום הוא חברה שנרשמה במדינה ובממשלה הפדרלית. קבלן רשום נדרש בדרך כלל לבצע כל עבודה שנכנסת לתחום רישומו.

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!