אישור קונסטרוקטור למרפסות שמש

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

אישור קונסטרוקטור למרפסות שמש
תמונה: freepik

מרפסות שמש כשמן כן הן: זהו המרחב החיצוני של הבית המעניק אוויר נעים, שמש חמימה ומקום כיפי שכל כולו שלכם! אם אתם רוצים ליהנות ממרפסת שמש מוצלחת – חשוב שתדעו כיצד אפשר להוסיף מרפסת למבנה קיים , או כיצד להוסיף מרחב חיצוני עבור בניין משותף.

מרפסות שמש –כיצד בונים ומתכננים? 

אם אתם רוצים ליהנות ממרחב חיצוני מושלם עבור הדירה שלכם, אם אתם רוצים להוסיף מרפסת שמש במבנה קיים, כמו גם להעלות את ערך הנכס – הרי שאתם בדרך הנכונה! כיום באמצעות בניית מרפסת והוספתה למבנה: אפשר להעלות מאד את ערך הנכס ואת איכות החיים במקום.

אבל כיצד בונים מרפסת שמש?

בתחילה חשוב להבין כי תוספת של מרפסת בכל מבנה משותף, תדרוש בדרך כלל אישור מן הרשויות, בין אם מדובר בתוספת על ידי בנייה קלה, לבין אם מדובר בבנייה מסורתית.

מלבד האישורים הדרושים מהרשויות כמו המועצה או מהנדס העיר, יש לקבל לפני הוספת המרחב החיצוני לבניין משותף, את הסכמת השכנים, בעיקר אם מדובר בתוספת גדולה שעלולה לשנות את מראה המבנה במידה רבה.

כעת לאחר שקיבלתם את כלל האישורים הדרושים ואת ההסכמות מהדיירים: חשוב לבצע תכנון נכון של המרפסת, של גודלה, כמו גם שיש לתכנן את שיטת הבנייה. את התכנון מבצעים מהנדסים או קוסנטרקטורים העובדים בחברות בניה מקצועיות, כאשר קבלן שיפוצים הינו זה שיוציא את השיפוץ לפועל.

אילו מרפסות שמש אפשר לבנות?

תוספת מרפסות במבנה קיים מומלץ לבצע עם חברה מנוסה כמו חברת בלקון מרפסות https://balcon.co.il/ החברה המובילה להוספת מרפסות.

, מאפשרת סוג של חצר פרטית שכל כולה שלכם, בעוד שכיום אפשר לבנות מרפסת עשויה מבטון על ידי עיגון מוטות פלדה אל המבנה, כמו גם שניתן לבצע בנייה קלה באמצעות פרופילי אלומיניום.

כדי להחליט איזו דרך בנייה מתאימה לכם מכל – מומלץ תמיד להתייעץ עם מומחים בתחום הבנייה ולבצע תכנונים נכונים של גודל המרחב, של החומר ממנו תהיה בנויה המרפסת, כמו גם של המרפסת עצמה בכל הנוגע למטרה, הצללה, עיצוב ומראה כללי.

כיצד בוחרים חברת בנייה טובה להוספת מרפסת שמש?

כיום לא חסרות חברות בנייה וקבלנים אשר מציעים שירותי שיפוצים עבור תוספות בנייה. כדי לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר – בחרו בקבלנים מורשים או בחברות בנייה מקצועיות.

עוד נסו לבצע השוואת מחירים בין כמה וכמה הצעות מחיר שקיבלתם לבניית המרפסת, ובחרו את אנשי המקצוע המיומנים וכאלה שיש להם ניסיון בבניית מרפסת שמש. בכך התהליך יעבור בצורה יעילה, קלה ובטוחה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!