קבלן שלד מקצועי ואמין

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

מן הסתם, בבחירת הקבלנים וקבלני המשנה לפרויקט הבניה שלכם, חשוב לכם מאוד שכל אנשי המקצוע שיהיו מעורבים בו יהיו אנשים מקצועיים ואמינים, ואתם בהחלט רוצים להשקיע את כל המאמץ הראשוני הנדרש לשם כך. יחד עם זאת, אם יש דבר אחד שאתם לא יכולים לוותר עליו בשום מקרה ואפילו לא להתפשר עליו הוא הגיוס של קבלן שלד מקצועי ואמין. האם קבלן שלד חשוב יותר מקבלן גמר ומדוע? על כך בשורות הבאות.

קבלן שלד
תמונה: freepik

שלד המבנה הוא המבנה עצמו

פרויקט בניה הוא פרויקט שמבוסס על מספר שלבים, המתנהלים בזה אחר זה. זה מתחיל בעבודות שלד, נמשך בעבודות גמר ולבסוף אכלוס ומסירה. בכל שלב כזה מבוצעות משימות שונות, אבל דבר אחד ברור לחלוטין – כל שלב נשען על כל השלבים שקדמו לו. השלד הוא למעשה המרכיב החשוב ביותר בכל מבנה והוא שמגדיר את תצורת המבנה, את החוזק המבני שלו ואת בטיחות השימוש בו. כל ליקוי בשלב בניית השלד, במקרה הטוב יגרור אחריו ליקויים חמורים יותר בשלבים הבאים ובמקרה הגרוע יקצר את חיי המבנה ויפגע בבטיחות השימוש בו. אז נכון שכל עבודה וכל משימה שמבוצעת במבנה היא חשובה וקריטית לאיכות התוצאה הסופית, אבל ככלל, עדיף ליקוי בטיח הפנים של קירות המבנה מאשר ליקוי ביסודות המבנה ועדיף ליקוי בברז המטבח מאשר ליקוי בעמוד התמך של הבית. מכל הסיבות האלה, חשוב מאוד לבחור קבלן שלד מקצועי ואמין וכעת נבין איך עושים את זה.

עבודה עם קבלן רשום בלבד

הדבר הראשון שאתם רוצים להקפיד עליו בבחירת קבלן בניין קבוצת עידן, על מנת להבטיח שאתם בוחרים קבלן שלד מקצועי ואמין, הוא לוודא שאתם עובדים אך ורק עם קבלן רשום. בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים במשרד השיכון, מופיעים כל הקבלנים שעברו תהליך מסודר של רישוי והפכו לקבלנים מורשים ורשומים. רישום זה מעיד על עמידתם של הקבלנים הרשומים בשורה של קריטריונים מקצועיים, מסחריים ועסקיים. רישום זה גם מהווה נכס של הקבלן הרשום, נכס אותו הוא לא ירצה לעולם לסכן ולכן תמיד יקפיד להתנהל בצורה מקצועית ואמינה.

המלצות וחוות דעת מקצועיות

במקרים רבים, מציאת קבלן שלד מקצועי ואמין אפשרית באמצעות התייעצות עם האדריכל איתו אתם עובדים, האדריכל שבונה עבורכם את תכנית הבנייה. יחד עם זאת, אתם לא רוצים להסתמך רק על חוות דעתו של האדריכל, ובהיבט זה כדאי בהחלט לפנות לאנשי מקצוע נוספים בענף הבניין ולקבל חוות דעת מקצועיות על קבלן שלד מקצועי ואמין. המלצות מחברים ובני משפחה בהחלט יכולות לסייע, אבל אתם לא רוצים להסתמך רק עליהן, שכן המלצה פרטית משקפת חוויה פרטית וחד פעמית של אדם פרטי אחד. לבסוף, אתם בהחלט רוצים גם לדבר עם הקבלן, לבחון את ההתחייבויות שהוא מוכן לעגן בהסכם העבודה ולהשתמש בחושים הצרכניים הטבעיים שלכם בכדי לקבל החלטה נכונה.

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!