מדפים מברזל למחסן ופתרונות אחסון נוספים

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

 

מדפים מברזל למחסן הינם פתרון מושלם לאחסון. הם עמידים יציבים ובעלי יכולת נשיאת משקלים כבדים וגם משקלים רגילים. זהו פתרון איכותי נוח ולא יקר לסדר ארגון והתמצאות במקום האחסון. מגיעים בגדלים שונים וניתן להתאימם באופן מודולרי לכל צורך וענין. הם יחסכו מקום ויהוו ניצול מושלם של חלל המחסן. בנוסף יחסכו זמן יקר על חיפוש במחסן והתמצאות.

לאיזה מטרות מדפים מברזל למחסן יהיו שימושיים?

  • למחסנים תעשייתיים
  • למחסנים פרטיים
  • למסעדות בתי קפה וכדומה
  • לדקורציה

מדפי ברזל עשויים מחומרים איכותיים אך בעלי משקל לא גדול מידי אשר מאפשר שינוע קל ומהיר. כמו כן ברובם יכולים להיות מורכבים בקלות וניתנים לשינוי גודל מודולרי. זאת אומרת שניתן לרכוש ערכת מדפים בגודל מסוים ועם הזמן להוסיף לה מדפים או להוריד מדפים בהתאם לצורך.

מדפסים למחסן מתאימים לכל גודל ותקציב ונקבעים על פי איכות המדפים, גודלם וכמות המידוף או האביזרים הנלווים. התקנה באופן עצמאי או התקנה מוזמנת תשפיע כמובן על המחיר הכולל של המוצר.

המחירים ינועו בסביבות 100 ₪ ליחידות מאד קטנות או מדפים בודדים דקורטיביים ויכולות להגיע לאלפים באם זו מערכת מורכבת עם מידוף רב ואבזרים נלווים. בכל מקרה זוהי בחירה מוצלחת ביותר לאחסון במחסנים בשל העמידות הרבה למשקלים השונים כמו גם עמידות של תקינות וחוזק לאורך שנים.

ארגונים רבים מודעים

כיום לצורך הרב בסדר וארגון. אם בעבר נהגו לנהל את המחסנים באופן התואם לאופיו של אחראי המחסן ורק בידו הייתה את הסמכות להבין את הסדר הפנימי. כיום הניהול הארגוני מודע לתועלת בסדר ברור ונגיש, כך שההתמצאות בו ברורה ונהירה וניתן למצוא את הנדרש ביעילות ובזריזות.

הארגונים השכילו להבין כי ארגון נכון חוסך זמן וכסף ומקפידים ליישם זאת במקומות האחסון השונים. גם במחסנים פרטיים הסדר והארגון חשוב ביותר. ככל שהמחסן מסודר יותר, כך ניתן למצוא על נקל את החפצים המצויים בו. וזה חוסך זמן ומאמץ מבעלי המחסן.

כאשר מתקינים מדפי ברזל

למחסן זה קובע מסגרת ברורה היכן נכון להניח על המדפים את הסחורה או את החפצים, הקלסרים או מה שצריך לאחסן. ומכתיב רק בשל צורתו של המידוף את הארגון. רק בשל צורת המדף לא ניתן יהיה לשים דברים בחוסר סדר. כמו כן צורת המדפים תאפשר חיסכון במקום ותשאיר מרחב במחסן שבו ניתן לנוע על מנת להוציא ולהכניס דברים לאחסון.

מומלץ להקדים ולעשות הזמנה של מדפים מברזל למחסן בשל הביקוש הגדול במשק למדפי אחסון. כדאי לוודא שהחברה ממנה מזמינים אמינה ומקצועית. לבדוק את זמני ההספקה והתקנה באם יש צורך. כמו כן שנות ניסיון וותק בתחום. מחירים וכדומה. כאשר מבצעים את הקנייה מומלץ לוודא שהקנייה תעשה באופן מאובטח.

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!