כמה עולה להסדיר חריגות בנייה

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

 

במדינת ישראל קיימים כיום למעלה ממאה אלף מקרים של חריגות בנייה כאלה ואחרות ברמות שונות. חריגת בנייה שלא על פי התכנית שהוגשה לוועדה המקומית לתכנון ובניה שאושרה בה, כלומר, חריגה מגבולות המגרש, מהגובה המותר לבנייה, ממספר יחידות הדיור במבנה או כל בניה שלא מבנה ללא היתר בניה שאותו מבנה מוגדר בחוק בתור אחד שחייב היתר בניה. על פי החוק, ישנם מבנים וסוגי בניה שונים שלא צריך להם היתר בניה טרם תחילת ביצוע עבודות. כל עוד המבנה שאתם עתידים לבנות לא נמצא בהחרגה של המבנים שלא חייבים בהיתר, אתם מוכרחים להוציא היתר בנייה לפני תחילת העבודות היות ואם תבנו ללא היתר בנייה, המבנה יחשב בחריגת בנייה והדבר מוגדר כעבירה פלילית על החוק.

איך הרשויות מאתרות חריגות בנייה?

בעבר היה לא קל לרשויות המקומיות לעקוב אחר חריגות בניה. מבנים שהוקמו ללא היתר לא תמיד היו מובאים לידיעת הרשויות. לרוב הרשויות ידעו על מקרים מעין אלה רק בשל הלשנה של שכנים או של אנשים שגרים בקרבת מקום. כיום הרשויות נעזרות גם בצילומי אוויר מרחפנים דבר שמקל עליהן את העבודה ומסביר את כמות המקרים הגדלה של חריגות בנייה.

מה צריך לעשות בכדי להכשיר חריגות בנייה?

חשוב שתדעו שאם תתפסו על חריגת בנייה, מדובר על עבירה שיש בצידה רישום פלילי וגם קנס גבוה. אם יש לכם חריגת בנייה במבנה שלכם עליכם לשכור את שירותיו של אדריכל מקצועי שמתמחה בנושאים של עלות הכשרת חריגת בנייה. ברגע ששוכרים את שירותיו של אדריכל מעין זה, ניתן להגדיל את הסיכויים שהבקשה להכשרה בדיעבד תאושר. האדריכל מתמצה בחוק ומכיר את החוק בצורה טובה וכן מכיר תקדימים בנושא ועל כן, הסיכוי שהבקשה תאושר יהיה גבוה יותר וכן, פרק הזמן עד שהבקשה תאושר יכול להיות קצר יותר.

 כמה עולה להכשיר חריגות בנייה?

אם אתם זקוקים לשירות הכשרת חריגת בנייה, אין ספק שעליכם לפנות לאדריכל מקצועי ומנוסה בתחום, אשר אתם יכולים לדעת שהוא יעשה הכל בכדי לסייע לכם. עלות הכשרת חריגת בנייה תלויה במגוון גורמים שונים לרבות סוג הפרויקט שעליו עובד האדריכל שכן, מבנה קטן יותר לא ידרוש את אותה העבודה שידרוש מבנה גדול יותר שאותו חילקו או שהוא גלש מגבולות מגרש שמוגדר בתב"ע. המחיר של הכשרת בנייה ינוע לרוב בין 8000 ל50,000 ₪ וזאת כאמור בהתאם לגודל הפרויקט והמורכבות שלו. כמובן שחשוב מאוד לבחור אדריכל על ניסיון והמלצות בתחום אשר יסייע לכם בצורה הטובה ביותר.

אם אתם מחפשים אדריכל שיסייע לכם להכשיר חריגת בניה, זה הזמן שלכם לקרוא אודות אדריכלים שונים מומלצים, לקבל המלצות מחברים, מכרים או בני משפחה אשר נעזרו בשירותיו של אדריכל עבור מטרה זאת ויכולים להעיד על המקצועיות, הניסיון והאמינות שלו.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!