ייבוש חול מתחת לריצוף הפתרון לנזילות

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

 

יש בתים שמתרחשת בהם בעיה של נזילה ברצפה. הדבר נובע בדרך כלל מנזילה בצינור אשר מציפה בשלולית את הרצפות. מים אלו כלואים מתחת הרצפות. בעבר נהגו לפרק את כל הריצוף בתהליך של פינוי הדירה ואי נחת ועוגמת נפש גדולה לדיירים. כיום יש מכשירים משוכללים וציוד מתקדם אשר מבצעים את ייבוש החול מתחת לריצוף ללא פירוק הרצפה וללא גרימת נזק לריצוף.

ייבוש חול מתחת לריצוף איך זה עובד?

  1. יוצרים קשר עם חברה מתמחה
  2. מתחיל תהליך של איתור הנזילה ובדיקה
  3. ייבוש הרצפה
  4. סיום התהליך והבית יבש ללא פגע בריצוף

נזק כזה עלול לגרום לבעיות חמורות לרכוש ולבית ולכן יש להזדרז ולהזמין חברה שתפתור את הבעיה במהירות וביעילות כמו גם שלא יגרם נזק נוסף לריצוף או לבית. כדאי גם למצוא חברה שתעשה זאת במחיר הוגן.

https://dry.org.il/   ייבוש נזקי הצפות

נמצאות כיום מספר חברות המחזיקות ציוד מתקדם מסוג זה ומקצועיות בלהפעיל אותו. ניתן בקלות יתרה למצוא את החברות בחיפוש מהיר באינטרנט. אתרי החברות יספקו הסבר מפורט על התהליך יציעו הצעות מחיר ויספקו שירות מהיר, מקצועי ויעיל.

מחירי טיפול בסדר

גודל כזה יכולים להתחיל באזור ה 1,000 ש"ח ולעלות בהתאם למורכבות העבודה וגודל הבית. יש לזכור שבכל מקרה בדרך כלל תהליך זה יעיל ביותר, חסכוני בהרבה מאשר כאשר נדרשים לפרק את כל הריצוף. ובנוסף אין צורך בפינוי הבית יתרון משמעותי וחשוב מבחינת הזמן, העומס על הדיירים וכדומה.

פתרון מסוג מתקדם זה הינו פתרון מיטבי ומחיריו זולים בהרבה מהשיטות הישנות. באם נעשתה בחירה לעבוד בעזרת ייבוש הבית שזו בחירה נכונה. יש לבחור בקפידה את החברה איתה עובדים. יש לבדוק את מקצועיות החברה, את ניסיונה ואת יכולותיה בטיפול בבעיות מהסוג הזה. כמו כן לבדוק האם קיימות המלצות ולהתרשם מרמת השירות והאדיבות.

לאחר בדיקת החברה מוטב ליצור קשר ולוודא האם קיימות הנחות או מבצעים ומה הם תנאי התשלום האמורים. מומלץ לא לחכות ומיד לפתור את הבעיה. בבעיות מסוג כזה כל דקה חשובה. ככל שיארך זמן הנזק יהיה גדול יותר ואין זמן להמתין. יש לעשות את הזמנת העבודה באופן מידי ולאחר בדיקה מקיפה.

במהרה תגלו

שהבחירה הייתה נכונה בשל העובדה שאורך זמן הטיפול מהיר ביותר, כמו גם שהריצוף לא ניזוק וההשקעה יצאה משתלמת. כמו כן הטיפול יסודי ביותר.

לסיכום: ניתן למצוא כיום שיטות בהחלט חדשניות לפתרון של בעיות מורכבות של רטיבות במבנים. ייבוש חול מתחת לריצוף באמצעות מכשור חדשני הינו השיטה היעילה והנוחה ביותר לדיירים הן מבחינת המחיר והן מבחינת זמן העבודה. כמו גם העובדה שמייתר את הצורך בפינוי הבית. מומלץ לא לחכות עם הזמנת העבודה על מנת שלא יגרמו נזקים נוספים למבנה.

 

 

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!