התקנת מערכת אזעקה

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

 

אם יש לכם משרד שמכיל מגוון עשיר של חפצי ערך כגון: ציוד אלקטרוני יקר, מסמכים יקרים, כסף ועוד, חשוב מאוד שתספקו לו את רמת ההגנה המרבית מפני פריצה וגניבות. אין ספק שהתקנת מערכת אזעקה איכותית היא חובה כאשר מדובר על משרד מעין זה. מערכת מעין זאת תתריע בזמן שמתרחשת פעילות חשודה סביב המשרד.

היתרונות בהתקנת מערכת אזעקה למשרד?

משרדים נוטים להיות ממוקמים באזורים פחות מאוישים ועל כן, במהלך הלילה מאוד קל ונוח לפרוץ אליהם. מערכת אזעקה שתפעל ותביא אנשים למקום מרתיעה פורצים מלנסות לפרוץ למשרד כלשהו גם הוא ממוקם במקום לא מאויש ולכן אנו ממליצים על התקנת אזעקה לצורך הביטחון.

במשרדים יש חפצי ערך רבים ויקרים ועל כן, לא מעט פורצים מעדיפים לפרוץ אליהם. מכיוון שהם מהווים יעד נוח לפריצה וגניבות, כדאי לשמור עליהם כמה שאפשר.

אם אתם מעוניינים לבטח את תכולת המשרד שלכם, ככל הנראה חברת הביטוח שתבחרו בה תתנה את הביטוח של תכולת המשרד במערכת אזעקה שתתקינו בו.

כיצד בוחרים מערכת אזעקה למשרד?

בעולם מערכות האזעקה קיימים כיום שני סוגי מערכות: מערכת קווית במחוברת בכבלים פיזיים ודורשת התקנה של תשתיות מראש או מערכת אזעקה אלחוטית שבה הרכיבים השונים של המערכת מתקשרים ביניהם על בסיס רשת אלחוטית ולא נדרשת התקנה של תשתית פיזית. בנוסף לכף קיימת כיום התקנה של מערכת היברידית אשר מותקנת על תשתית פיזית בסיסית אבל ניתן להרחיב אותה בעזרת חיישנים אלקטרוניים.

אם אתם תוהים איזו מערכת אזעקה איכותית יותר, ניתן לומר כי המערכת הקווית היא האמינה ביותר שכן, מערכת אזעקה אלחוטית נוטה להיות פחות אמינה בשל העובדה שהרכיבים שלה זולים יותר. יחד עם זאת, אם אתם בכל זאת זקוקים דווקא למערכת אלחוטית, כדאי שתדעו שניתן למצוא מערכת אזעקה אלחוטית איכותית שאמנם תדרוש מכם השקעה כלכלית אך היא שווה את זה.

חשוב מאוד לבחור את מערכת האזעקה הרלוונטית לכם בהתאם לתשתית העומדת לרשותכם. אם קיימת במשרד שלכם תשתית של אזעקה או תשתית של מצלמות, יהיה פשוט יחסית להתקין את האזעקה על גבי התשתית המדוברת. אם אין במשרד שלכם תשתית מעין זאת, הדבר ידרוש מכם השקעה כספית משמעותית יותר.

https://titmateg.co.il/  חברה להתקנת מצלמות אבטחה התקנת אזעקות ובית חכם

לאן עוברת הקריאה ממערכת האזעקה?

אם אתם תוהים לאן בעצם עוברת הקריאה ברגע שהאזעקה מופעלת הרי שעומדות בפניכם כמה אופציות שאתם יכולים לבחור מהן את האופציה הרלוונטית לכם: ראשית כל,  תוכלו להגדיר התראה ישירה לנייד שלכם בכל מקרה חשוד. כמו כן, חשוב להפעיל את הצופר בכל חשד לפריצה וזאת בכדי להרתיע את הפורצים. בנוסף לכך, ניתן לשלם דמי מנוי לחברת אבטחה שתנטר באופן קבוע את מערכת האזעקה ותדאג לפעול בצורה מהירה ומקצועית במקרה חירום. זמן הפעולה של החברות הללו לרוב יהיה שניות בודדות והן מחויבות לבדוק מה קרה במקום שבו הופעלה האזעקה ולטפל בבעיה.

 

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!