הדרכות עבודה בגובה של קונסטרוקטורים

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

הדרכות עבודה בגובה של קונסטרוקטורים
תמונה: freepik

גם קונסטרוקטורים שנחשבים לאנשי מקצוע בעלי אחריות רבה, ובדרך כלל גם מבצעים את עבודתם צמוד לקרקע, צריכים לעבור הדרכות עבודה בגובה של קונסטרוקטורים לפני שהם עולים לגובה, והחוק אינו פוטר אף אחד מחובה זו, בין שמדובר במהנדס בניין הממלא תפקיד של קונסטרוקטור ובין שמדובר בפועל בניין פשוט המבצע עבודה נקודתית.

מה תפקידם של קונסטרוקטורים בפרויקט בניה?

קונסטרוקטורים הם למעשה מהנדסי בניין, המתמקדים בכל הקשור ליסודות המבנה, קרי כלונסאות, עמודי תמך, קירות תמך ויציקת בטון. תכנית בנייה לא יכולה להיות מאושרת ללא חתימתו של קונסטרוקטור שעבור על כל רכיבי התוכנית ווידא כי המבנה כולל את כל האלמנטים הנדרשים ליציבות מלאה על פי הכללים ההנדסיים. בתהליך הבנייה עצמו, חייב הקונסטרוקטור להיות נוכח בשלב של החדרת הכלונסאות אל הקרקע, לבדוק את הכלונסאות, את קוטר הברזלים ואת אופן שזירתם לכדי כלונסאות, ולאחר מכן גם לפקח על יציקת הבטון, לבדוק את איכות הבטון ואת טריותו, ולוודא שיציקת הבטון מבוצעת בצורה מקצועית ויסודית על פי הכללים המחייבים.

מדוע נדרשים קונסטרוקטורים לקורס עבודה בגובה בעידן בגובה?

מעבר לטיפול ביסודות המבנה, קונסטרוקטורים הם גם אנשי המקצוע שאמורים לפקח על כל עמודי התמך וקירות התמך במבנה, קרי העמודים והקירות שמעניקים למבנה את חוזקו ויציבותו, ולא רק משמשים כמחיצות בין חדרים. הדרכות עבודה בגובה של קונסטרוקטורים מומלץ לפנו לחברת עידו בגובה https://govaguide.co.il  הן הדרכות הניתנות לקונסטרוקטורים הנדרשים לפקח על תהליכי העבודה בקומות גבוהות תוך כדי תהליך הבנייה, על מנת לוודא שקירות התמך ועמודי התמך נבנים על פי הכללים הנדרשים, תוך שימוש בכמות הברזל הנדרשת ותוך וידוא שיציקות הבטון מבוצעות על פי הכללים.

כמו כל פועל, גם קונסטרוקטור, כאשר הוא עולה לגובה רב, חושף את עצמו למעשה לסיכונים הכרוכים בעבודה בגובה, ולכן מחויב גם הוא לעבור הדרכות עבודה בגובה של קונסטרוקטורים. מאחר ועבודתם של קונסטרוקטורים היא מאוד מוגדרת, בדרך כלל אתגרי הבטיחות הנובעים מעבודתם בגובה הם מאוד ספציפיים, ולכן הדרכות אלה כוללות התייחסות ממוקדת לאתגרים אלה ומתן מענה לאתגרים הללו באמצעות כללי הבטיחות ואמצעי בטיחות שעל הקונסטרוקטורים ליישם כאשר הם עולים לגובה.

אם אתם יוצאים לפרויקט גדול בגובה רב, חשוב שתזמינו הדרכות עבודה בגובה של קונסטרוקטורים המשתתפים בפרויקט, וזאת על מנת להבטיח שכל אדם שעולה אצלכם בפרויקט לגובה רב, ובכלל זה גם מהנדסי הבניין המתפקדים כקונסטרוקטורים, יודע בדיוק מהם הסיכונים שהוא פועל בתוכם וכיצד עליו להתמודד איתם בצורה יעילה.

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!