בניית מרפסת שמש בישראל 2020

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

בניית מרפסת שמש
תמונה: freepik

אתם קמים בבוקר, השמש מתחילה להאיר את כל מה שמסביבה, השמיים מתבהרים, המים בקומקום כבר רותחים ולפני שהטירוף של היום מתחיל, אתם פותחים החלון ויוצאים החוצה לנשום אוויר נקי של בוקר במרפסת השמש החדשה שלכם.

בניית מרפסת שמש בישראל

נשמע לכם כמו פנטזיה? אז נכון… עד לפני מספר שנים תהליך של בניית מרפסת שמש היה כרוך בהמון אישורים, בירוקרטיות וכמו שרק בישראל יודעים – המון זמן.

מעכשיו כל דירה בבניין משותף יכולה להשתדרג עם מרפסת שמש חדשה אשר משנה לחלוטין את אורח החיים של בני הבית ומשדרגת אותם בכמה רמות, שלא לדבר על העלייה של שווי הנכס בעשרות אחוזים.

איך התרחש השינוי?

לפני תקופה לא ארוכה, חתמו בממשלה על תקנות חדשות אשר מקצרות את הזמן של היתרי בנייה כמו מרפסות שמש, ממ“דים, תוספות בנייה וכדומה. היום, תוך 45 יום מרגע הגשת הבקשה, כל בניין יכול לקבל אישור לבניית מרפסות שמש. בנוסף, אם תוך 25 ימים ממועד הגשת הבקשה, לא דנו בה, היא תיחשב כמאושרת וניתן יהיה להתחיל את תהליך בניית המרפסות.

מדוע כדאי כל כך להשקיע במרפסת שמש?

אז בתחילה זה נשמע כמו ביג דיל. משהו שצריך להשקיע בו המון זמן, התעסקות, בירוקרטיות, בחירת קבלן, בלאגן בתוך הבית, לכלוך וכמובן כסף.

יחד עם זאת מדובר בהשקעה זניחה לעומת הרווח שאנחנו הדיירים נהנים ממנו לאחר השלמת תהליך בניית מרפסת שמש. אנחנו הישראלים זכינו להנות ממזג אוויר יפה ונוח כמעט לאורך כל ימות השנה.

בעוד באירופה סובלים מחורף ארוך וקשה, אנחנו זכינו במזג אוויר ים תיכוני, חורף קצר וקיץ ארוך כאשר ימי השמש גוברים ברובם על הימים האפורים והסגריריים, מה שמאפשר לנו לבלות המון זמן בחוץ.

מרפסת שמש, לא רק מגדילה בצורה משמעותית את הדירה שלנו ומשבחת את הנכס מבחינת השווי שלו, אלא גם מאפשרת לנו לבלות בחוץ עם הילדים את שעות הפנאי שלהם, לארח את האנשים שהכי קרובים לנו ופשוט להנות מאוויר נקי, פתוח ומשהייה לצד נוף משגע.

בלקון מרפסות תלויות היא חברה מומלצת לבניית מרפסות שמש

את המרפסת אפשר לשדרג עוד יותר עם מגוון של אביזרים כמו סוכך חשמלי מתקפל, ריהוט גן משגע, גריל גז, ג‘קוזי ביתי, דשא סינטטי, עציצים ופרטי נוי נוספים ולהנות מאיכות חיים ממש.

רוצים לשדרג את החיים,קונסטרוקטור נתניה המתמחה במרפסות שמש להגשים חלום ולבנות מרפסת שמש? עם חברת בלקון זה אפשרי. אנשי המקצוע שלנו מלווים אתכם שלב אחר שלב מרגע קבלת היתר הבניה עד לגמר העבודות. נסייע לכם בהוצאת היתרי הבנייה, נעזור לכם בבחירת אנשי המקצוע איתם אנו עובדים כבר שנים רבות ונעניק לכם שירות אישי ומקצועי שיאפשר לכם תוך זמן קצר להנות ממרפסת שמש איכותית בהתאם לתקני הבטיחות והדרישות הקיימות בחוק. השאירו את הפרטים שלכם ונציגנו יחזרו אליכם תוך זמן קצר.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!