בדק בית לעבודות אינסטלציה

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

בדק בית לעבודות אינסטלציה
תמונה: freepik

בדיקת בדק בית היא בדיקה שמומלץ לבצע לאחר כל פרויקט בניה או שיפוץ, בכל היקף, או כאשר קונים בית חדש או בית יד שניה, שלא באמת יודעים את מצבו האמיתי ואת הליקויים הקיימים בו. בדק בית לעבודות אינסטלציה היא בדיקה המיועדת לבדיקת איכות עבודות אינסטלציה שנעשו, ותוצאות הבדיקה יכולות להצביע בצורה מפורטת על כל ליקוי אפשרי, ואף לשמש כראייה משפטית במקרה שעולה הצורך לתבוע את קבלן הביצוע.

מהי בדיקת בדק בית לעבודות אינסטלציה עם בדק בית קבוצת הדר ?

עבודות אינסטלציה הוא מונח גג שיכול לכלול בתוכו מגוון רחב של עבודות בהיקפים שונים. לצורך העניין, גם החלפת גומייה בברז של מכונת הכביסה היא עבודת אינסטלציה, אך עבור עבודה כזו אין כמובן צורך בעריכת בדיקת בדק בית קבוצת הדר לעבודות אינסטלציה. הצורך בבדיקה כזאת עולה כאשר מדובר בפרויקטים רחבים של עבודות אינסטלציה, ולרמת הביצוע של העבודות יכולות להיות השלכות קריטיות על תפקוד מערכות האינסטלציה במבנה.

בדק בית לעבודות אינסטלציה היא בדיקה המבוצעת על ידי מהנדס מוסמך, המבצע בדיקה יסודית של כל תשתיות האינסטלציה במבנה, במיוחד אלו שנעשו סביבן עבודות האינסטלציה מלכתחילה. במסגרת זו נבדקים כל ההיבטים המקצועיים של עבודות האינסטלציה, לרבות קוטר הצנרת והחומר ממנו היא עשויה, התאמת הצנרת לתפקודים השונים, איכות החיבורים והאיטום, איכות הנחת התשתית וכל מרכיב אחר בעבודות האינסטלציה שבוצעו. בדיקה זו מיועדת להצביע על הליקויים שמתגלים בתום העבודה, ולספק ללקוח דו"ח מפורט עם כל הליקויים שנמצאו.

חשוב להדגיש, כי לא כל ליקוי שנמצא אכן מחייב תיקון מיידי, ובמקרים רבים מרבית הליקויים הם ליקויים מינוריים שלא צפויים להשפיע על יעילות השימוש במערכת האינסטלציה. יחד עם זאת, אם ישנם ליקויים משמעותיים שאתם בהחלט צריכים לדעת עליהם וגם לדרוש את תיקונם, הרי שבדיקת לבדק בית קבוצת הדר לחץ כאן לעבודות אינסטלציה היא הבדיקה שתגלה לכם מהם אותם ליקויים וגם תעניק לכם דו"ח מפורט שיכול לשמש אתם כראייה משפטית בבית משפט, במקרה שקבלן הביצוע לא יסכים לבצע את התיקונים הנדרשים.

חשוב לדעת, כי בדיקת בדק בית לעבודות אינסטלציה צריכה להתבצע מייד לאחר סיום עבודות האינסטלציה ובתוך פרק זמן סביר, על מנת שניתן יהיה לטעון כי כל תקלה שנתגלתה בבדיקה נובעת ישירות מן העבודות, ולא מן השימוש שלכם במערכת לאחר מכן. כאמור, בדיקה זו היא בדיקה קבילה כראיה משפטית, ולכן גם קבלני ביצוע נוטים להתייחס אליה במלוא הרצינות כאשר עולה הצורך לתקן ליקויים שנתגלו.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!