איתור תשתיות בפרויקט שיפוץ דירה

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

 

אם אתם עומדים לשפץ דירה בקרוב, ככל הנראה ההתרגשות נמצאת בשיאה – בכל זאת מדובר על רגע מאוד משמועתי שיצעיד אתכם אל עבר עתיד טוב יותר. אך לפני שאתם מתחילים לשפץ את הדירה, חשוב מאוד לבצע איתור מדויק של התשתיות השונות. אפילו אם מדובר על תשתיות חדשות מוטב לאתר אותן, בכדי למנוע בעיות שעלולות להתגלות מיד לאחר סיום השיפוץ. עומדים לשפץ בקרוב את הבית? זה הזמן לבצע איתור תשתיות מקצועי, בכדי שתוכלו לצאת לדרך היכנסו לכתובת: https://gopanda.co.il/

איתור תשתיות בפרויקט שיפוץ דירה

מהם הנורות האדומות טרם תחילת השיפוץ?

  • סימני רטיבות הן ללא ספק אחת מהסימנים המובהקים ביותר שעלולים להדליק לכם נורה אדומה. אתם לא יכולים להתחיל שיפוץ במקרה שבו אתם רואים סימני רטיבות על הקירות. במקרה כזה תצטרכו להבין את הסיבה להיווצרות אותם סימני רטיבות, ורק לאחר מכן תוכלו להתחיל את השיפוץ בראש שקט.
  • ריח רע שמגיע מאחד הקירות בבית עלול להתריע על נזילה או על סתימה שמסתתרת לה היטב מאחורי הקיר. במקרה כזה אתם לא יכולים להישאר אדישים, יהיה עליכם לפעול במהרה בכדי שתוכלו לשפץ את הבית בראש שקט. כל נזילה או סתימה עלולה להתפרץ בשלב כזה או אחר של השיפוץ.
  • התקלפויות של הקיר אומנם מגיעות רק בשלב מאוד מתקדם, אך הם עדיין יכולים להיות סימן לנזילה או לבעיה מסוימת בתשתית של הצנרת. לא תרצו לשפץ דירה כאשר אתם יודעים שישנה בעיה שנדרש לטפל בה, מדובר על הזדמנות מעולה לתקן את כל התקלות שעלולות להיות בעייתיות.

 

מדוע חשוב לאתר את התשתיות לפני השיפוץ?

הסיבה הראשית שבגינה מוטב לאתר את התשתיות טרם תחילת השיפוץ היא בכדי שלא תפגעו בהם במהלך העבודה. עבודת שיפוץ חייבת להיעשות במהירות, אך בו בזמן בשיא המקצועיות ובשיא הזהירות. פגיעה לא רצויה באחד מהצינורות הנמצאים מאחורי הקירות הללו להיות הרסנית, והיא אפילו יכולה להביא אתכם למצב שבו השיפוץ כולו ייעצר. כך שמוטב לעשות את הבדיקה טרם ביצוע השיפוץ, כך תוכלו להימנע מבעיות מורכבות במהלכו.

בנוסף סיבה נוספת היא שהשיפוצניק יכול לבצע את העבודה במהירות האפשרית. הרי אם השיפוצניק לא ידע היכן נמצאים כל הצינורות השונים, הוא לא יוכל לבצע את השיפוץ בצורה חלקה. יהיה עליו לחשוב פעמיים לפני שהוא עושה פעולה כזאת או אחרת, ומכאן השיפוץ כולו עלול להתעכב – מצב שכמובן תרצו להימנע ממנו כמו מאש.

לכן גם אם מדובר על הוצאה כספית נוספת, קחו בחשבון כי מדובר על הוצאה שתהיה שווה לחלוטין. מדובר על השקט הנפשי שלכם ועל השקט הנפשי של השיפוצניק שמבצע את העבודה עצמה. יתרה על כך, אם חלילה תהיה פגיעה באחד מהצינורות בדירה, יהיה עליכם לשלם על התיקון הרבה יותר מאשר הייתם משלמים על איתור תשתיות בפרויקט שיפוץ דירה.

אז מה היה לנו בכתבה:

סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!