אישור עבודה בגובה

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

 

כאשר מחפשים חברה אשר תסייע בעבודות הקשורות בגובה יש לשים לב שהעובדים של החברה מחזיקים באישור עבודה בגובה. אישור זה מקנה למחזיקים בו אפשרות לעבודה בגובה רב כגון על גגות בתים בטיפול במבנים גבוהים וכדומה. זהו אישור מטעם משרד התמ"ת וכל העובד בגובה מחויב בו. האישור ניתן רק לאחר ביצוע קורס עבודה בגובה על ידי מדריכים מוסמכים.

אילו סוגי עבודה  מחייבים אישור עבודה בגובה?

  • עבודה על פיגומים
  • עבודה על גגות
  • עבודה על סולמות
  • עבודה על מנוף

על מנת לקיים עבודות שצריכות להתבצע בגובה יש לבדוק שישנם האישורים המתאימים. ולפעול בהתאם. קיימות מבחר חברות אשר מספקות שירותי עבודות מהסוג הזה. ויביאו תועלת רבה כאשר נזקקים לטיפולים מורכבים מסוגים שונים שבהם נדרשת מקצועיות ידע ניסיון ואחריות בכל הנושא של בטיחות.

לא מומלץ לעבוד עם חברות שלא מחזיקות באישורים הנדרשים בחוק. מומלץ לעבוד עם חברות שיספקו עבודה אחראית ובטוחה. ויתנו מגוון פתרונות בעת הצורך לשפע עבודות מגוונות ושונות.

https://govaguide.com/    המרכז להדרכות עבודה בגובה

קיימות מגוון חברות המספקות שירותים אילו

באופן מקצועי ואיכותי וניתן למוצאן בקלות באתרי האינטרנט שם ניתן למצוא פירוט  המתאר את עיסוקי החברה ויכולותיה. ניתן להתרשם ממגוון של עבודות הקיים כגון: שיפוץ וחידוש בנינים, איטום גגות, ניקוי חלונות צביעות, התקנות שונות וכדומה.

כאשר נגשים לבחור חברה שתספק את השירות יש לבחון את מידת המקצועיות את שנות הניסיון והידע המצטבר כמו גם את מגוון השירותים המוצעים. מוטב לבדוק מה הם היתרונות המוצעים מבחינת הנחות או מבצעים וגם את אופן התשלום.

לאחר ההתקשרות עם החברה

הנכונה ולאחר שנבדקו זמני סיפוק העבודה והביצוע.  מוטב למהר ולבצע את העבודה בכל עוד המחירים אטרקטיביים וזמינות התאריכים מתאימה לדרישה. ייתכן ובהמשך תהיה עליית מחירים בשל הביקוש מה גם שייתכן שהתאריכים ייתפסו ויהיה קשה להזמין מועד קרוב לביצוע העבודה.

מומלץ להתחיל בעבודות מהסוג הזה לפני החום הגדול ולפני עונת הגשמים ולתפוס את התאריכים הנכונים לטיפול הנדרש. בהרבה מהמקרים טיפולים מהסוג הזה הינם טיפולים חיוניים ביותר ויש לבצעם בהקדם האפשרי על מנת לעמוד בתקני בטיחות או לביצוע עבודות שדרוג. לכן החשיבות לעשותם בזמן חיונית ביותר.

ניתן לבדוק האם מספקים אחריות לעבודה שבוצעה ואם קיימת אחריות שכזו ולאיזה תוקף. מוטב לעשות בדיקה היקפית ולקדם את ההתקשרות עם החברה הנבחרת.

לסיכום: נעשה הסבר על מהו אישור עבודה בגובה. מי הגורמים המוסמכים להסמכה ולמתן האישור. כמו כן ניתן הסבר על פי אילו פרמטרים מומלץ לבחור את החברה שאיתה כדאי לבצע את העבודה. כמו כן ניתנו הזמנים המומלצים לביצוע הטיפול והשדרוג. וכן הוסבר מדוע כדאי להזדרז ולהזמין את העבודה בהקדם האפשרי וזאת לאחר בדיקה יסודית של כל הגורמים המשפיעים. האינפורמציה שניתנה תאפשר בחירה פשוטה יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!