אישור קונסטרוקטור לסגירת מרפסת

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

אישור קונסטרוקטור לסגירת מרפסת
תמונה: freepik

אוהבים את המרפסת שלכם אבל חושבים שתאהבו אותה יותר כשהיא סגורה? זקוקים לחדר נוסף בבית וחשבתם לנצל את המרפסת לטובת העניין? חברת בלקון מרפסות מאפשרת לכם לבצע סגירת מרפסת, שתהפוך את המרפסת שלכם לחלל סגור לחלוטין כמו כל חדר בבית, ותאפשר לכם להמשיך לנצל אותה כמרפסת חמימה ונעימה גם בחורף, כמחסן ביתי או כחדר לכל דבר ועניין.

סגירת מרפסת חייבת אישור קונסטרוקטור – הטרנד החם של ענף הבניה

ייתכן שזו העלייה במחירי הדיור, ייתכן שזה מגוון הפתרונות העצום שקיים היום לטובת סגירת מרפסת, אבל בשנים האחרונות אלפי ישראלים בוחרים לסגור את המרפסות שלהם, ולהפוך אותן לחדר נוסף בבית, חדר בו ניתן להלין את אחד מדיירי הבית, או להשתמש בו כמחסן, כחדר עבודה או אפילו להמשיך ולהשתמש בה כמרפסת חמימה ונעימה גם בקיץ וגם בחורף. באמצעות סגירת מרפסת הבית תוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר בביתכם, ותוכלו גם ליהנות מהשבחת ערך הנכס באחוזים לא מעטים.

מתחילים בתהליך סגירת מרפסת – תכנון עם מהנדס קונסטרוקציה

לפני שמתחילים להכות בפטיש, חשוב לבצע תכנון יסודי של סגירת המרפסת, לבחון את המרפסת הקיימת, את הממדים שלה, את התשתית ההנדסית שלה חברת בלקון מרפסות מלווה אתכם לכל אורך התהליך , את אופן החיבור שלה עם פנים הבית וכמובן את הסיבות שבגינן אתם רוצים לסגור את המרפסת ומה אתם רוצים להשיג בסוף התהליך. מכאן יוצרים תכנית בניה שתנחה את תהליך הסגירה ותאפשר לכם להבין כבר מהשלבים הראשונים בפני מה אתם עומדים ואיך זה הולך להסתיים.

תוספת בניה מחייבת הוצאת היתר בניה

במקביל לתכנון הסגירה, בלקון מרפסות מסייעת לכם להוציא את היתרי הבניה הנדרשים על מנת שניתן יהיה לסגור את המרפסת. בקשת ההיתר צריכה להיות מוגשת לוועדה המקומית לתכנון ובניה, ולכלול בתוכה את תכנית הבניה, את זהות מבקש ההיתר ועוד שורה של פרטים ומסמכים הנדרשים לצורך אישור הבקשה. לבלקון מרפסות ניסיון רב בהוצאת היתרי בניה לסגירת מרפסת, ובהתמודדות עם התנגדויות אפשריות של הוועדה עד לקבלת ההיתר בפועל.

הגיע הזמן לסגור

כעת, אפשר להתחיל בעבודה על סגירת המרפסת, ולשם כך יש לנו מגוון רחב של אפשרויות להציע לכם. את הסגירה ניתן לבצע באמצעות טכניקות של בניה קלה (פאנלים מבודדים, פאנלים שקופים וכן הלאה), סגירת אלומיניום, בלוקים, בטון, יציקת מתכת ועוד שורה של אפשרויות שגם ניתן לשלב ביניהן על מנת להגיע לתוצאה המבוקשת, הן ברמה הפונקציונלית והן ברמה ההנדסית.

בלקון מרפסות היא חברה המתמחה בכל מה שקשור לעולם המרפסות, ומאפשרת לכם לבצע סגירת מרפסת עם הטכניקות המתקדמות ביותר כיום. מרגע שנצא לדרך ועד שתוכלו כבר לאכלס את המרפסת הסגורה החדשה שלכם, לא יעבור זמן רב ולאורך כל התהליך תוכלו להיות מעורבים בכל פרט על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהכל מתקדם בכיוון אליו אתם רוצים להגיע.

אז מה היה לנו בכתבה:
סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!