משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק

מבנה יציב זה מבנה בטוח! אל תסתפקו באיש מקצוע בינוני!

 

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק

רכשתם קרקע? אתם עומדים להשקיע אל מלוא כספכם במבנה חדש? אתם קבלני בניין המחכים להיתר עבודה? עליכם לבנות תחילה למשרד תכנון קונסטרוקציה בכדי לקבל את כל השירותים הנדרשים לפני הקמת המבנה. במשרד תוכלו למצוא את כל אנשי המקצוע אליהם אתם נדרשים לפנות בשביל לקבל את הייעוץ שלהם, התכנון שלהם, והיתר העבודה.

 

אם לומר את האמת, אין זו חובה לפנות אל משרד תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק או בכל עיר אחרת, ניתן גם לפנות ספציפית לכל בעל מקצוע ממנו אתם צריכים שירות, אך האם זה באמת יעיל? ברגע שאתם פונים למשרד בו כולם עובדים תחת אותה הנהלה השירות יהיה יותר מהיר, מתוכנן ומעודכן. אז במה אתם בוחרים?

 

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק – מה זה קונסטרוקציה?

קונסטרוקציה היא למעשה הנדסת מבנים – תת תחום של מדעי ההנדסה. שירותי קונסטרוקציה יכולים להתבטא במגוון דרכי עבודה בהתאם לתוכנית הלימודים אותה עבר המהנדס. קונסטרוקטור יכול להיות מהנדס בניין ומצד שני גם מהנדס אזרחי, ולשניהם יש תחומי עבודה שונים במעט. לכן, חשוב לדעת מהו תחום ההתמחות של הקונסטרוקטור איתו אתם עובדים.

 

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק – מהו תפקידו של מהנדס קונסטרוקציה?

תפקידו של מהנדס קונסטרוקציה הינו בהגדרה רק תכנון המבנים השונים, מהנדס קונסטרוקציה אחראי על מבנים ציבוריים, מבני תעשייה ועוד. מהנדס קונסטרוקציה יכול להתמחות בסוג מסוים של מבנים או במגוון רחב של הנדסת מבנים. כמו כן, שלב התכנון אינו רק תלוי במהנדס אלא גם באדריכל שצריך להיות בקשר ישיר כל שלב התכנון.

 

שלבי התכנון אינם כרוכים רק בעבודות משרדיות, על המהנדס לצאת לשטח על מנת לבדוק את סוג הקרקע עליה עובדים, מהם הסיכונים הכרוכים בעבודה, מהם תנאי העבודה באזור בהתאם לרשויות וכו'. ללא בדיקות אלא לא יוכל המהנדס לקבל אישורי בנייה באזור.

 

ברגע שהאישורים התקבלו ניתן להתחיל ליישם את שלב התכנון בעבודת כפיים. מתוקף תפקידו של המהנדס עליו להגיע למקום העבודה לפי זמנים מוגדרים שנקבעו מראש על מנת לבחון את עבודתו של הקבלן, לוודא שאכן הכל פועל לפי התכנון. בכדי להגיע להיות מהנדס קונסטרוקציה עליך לעבור שנות הכשרה והתמחות, חובה על כל מהנדס ניסיון מעשי בתחום בו הוא עובד.

 

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק – מה כולל שירות תכנון קונסטרוקציה?

לפני הקמת כל מבנה, החל מסלילת כביש ועד להקמת בניין רב קומות עליכם להשתמש בשירותי קונסטרוקציה. לפני תחילת העבודה עליכם לקבל ייעוץ ממהנדס מקצועי שלמעשה מציג את הפרויקט שלכם דרך עיניים של מהנדס. בתכנון המהנדס מציג לנו מספר פרמטרים המאפיינים את יצירת התשתית הטכנית לבנייה, התייחסות לתנאי השטח ומציאת פתרונות בהתאם למשקל המבנה ומצב הקרקע, התאמת התוכנית לדרישות הלקוח בהתאם לתקציב שנקבע, קבלת אישורי בניה ופיקוח, יצירת תוכנית אדריכלית ואישורה, רק לאחר מכן ניתן להתחיל לעבוד כמו שצריך.

 

אפשר לומר ששלב התכנון הוא השלב הקשה ביותר, עליכם להיות קשובים למהנדס, הוא צריך להיות קשוב אליכם ולהגיע לתוצאה שמקובלת על הלקוח ועומדת בכל התנאים של הרשויות והפיקוח – זה תפקידו של המהנדס. יצירת תוכנית עבודה צריך לקחת עד שלושה שבועות מהגשת הבקשה.

 

למה כדאי לכם לפנות אל משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק?

בכדי לקבל את השירות המתאים עליך לפנות למקום המתאים. לא כל מהנדס קונסטרוקציה יכול להגיע להישגים אליהם הלקוח שואף. לכן, מומלץ לפנות למשרד תכנון קונסטרוקציה מקצועי שיכול להציע לך מגוון רחב של שירותים תוך פרק זמן קצר. יש חשיבות רבה ליועצי תכנון קונסטרוקציה, הם מהווים חלק מרכזי בכל פרויקט היום בארץ.

 

משרד מקצועי יציג בפניכם את תוכנית העבודה תוך הזמן אותו יקבע מראש, הזמן הממוצע הוא שבועיים מיום הגשת הבקשה. לאורך התהליך יעבדו יחד יועצי תכנון קונסטרוקציה, מהנדסים שיבדקו את השטח ושיקבעו את תכנון העבודה, וכן גורמים שיקדמו את האישורים הנדרשים. מדובר על הליך הדורש פעולות הנדסיות מורכבות בכדי להבטיח את מלוא הביטחון גם לעובדים, וגם לדיירים, ולכן החשיבות שיש בבחירת משרד התכנון הינה מהותית.

 

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק, תמ"א 38 ומה שביניהם

מתוקף תפקידו של מהנדס קונסטרוקציה יש לו את היכולת גם לקחת פרויקטים של תמ"א 38 וחיזוק מבנים. באזורים מרכזיים בארץ בעיקר יש את תמ"א 38, אך בכל הארץ נדרשים לחזק מבנים כאלה ואחרים, בעיקר מבנים ישנים. תפקידו של הקונסטרוקטור הוא לבדוק את המצב הנוכחי של הבניין ובהתאם לתכנן את אפשרויות חיזוק המבנה. לעיתים כאשר אנו מעוניינים להוסיף קומה לבית עלינו לחזק את המבנה ורק אז נקבל אישורי בנייה, תפקידו של הקונסטרוקטור הוא לעדכן את בעל הדירה אם אפשרי באמת להוסיף עוד קומה. שימו לב, יש מבנים שבכדי לבנות עוד קומות עליהם, עלינו להרוס את כל המבנה, ליצור תשתיות חדשות ותוכנית עבודה חדשה מהשורש, רק אז נוכל לבנות בבטחה ואופן חוקי.

 

חברה עם ניסיון

בכל מה שנוגע לתהליך הבניה ושינויי מבנה, אי אפשר להתעלם מחשיבות התכנון ההנדסי. התפקיד של האדריכלים או המעצבים חשוב ויעזור לנו להגשים את החלום, אך התפקיד של הקונסטרוקטור הוא לוודא שהמבנה יהיה יציב ובטוח לשימוש.

 

מכאן ברור שנרצה לא רק לקבל ייעוץ אלא לפנות לחברה המתמחה בתחום זה ושיכולה להביא איתה ניסיון. חברת סטטיקה הנדסה עומדת לרשותנו בתהליך בניה, שיפוץ, תמ"א 38 וכן לצורך קבלת חוות דעת על מבנה קיים.

 

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק – הצעת מחיר

לא כל משרד לוקח את אותו הסכום עבור השירותים שלו, המחיר תלוי בוותק ובביקוש שקיים בכל משרד. בכדי לקבל הצעת מחיר עליכם בראש ובראשונה להציג את הפרויקט אליו אתם שואפים, את המיקום שלו ורק לאחר התכנון של קונסטרוקטור יהיה ניתן לאמוד מחיר בצורה פחות או יותר מדויקת. כמו כן, יש לשלם עבור שירותיו של המהנדס המתכנן את הנדסת המבנה, את עיצוב האדריכל ואת היועץ. כדי לקבל מחיר כללי הוגן ולא לשבור את הראש מאיש מקצוע אחד לשני, מומלץ לפנות למשרד לתכנון קונסטרוקציה ולקבל את כל גווני השירות הנדרשים במקום אחד – המחיר לא מושפע מזה.

 

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק – מסקנות

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק

משרדי תכנון קונסטרוקציה במגדל העמק יכולים להעניק שירות גם ללקוח הנמצא בצפון הארץ וההפך הוא הנכון. הבחירה צריכה להיעשות בשיקול ראש תוך כדי השוואה בין המשרדים השונים. קיימים היום הרבה משרדים המתמחים בקונסטרוקציה, אבל עליכם לחפש את המשרד שמעניק לכם את המגוון הרחב של השירותים, בדקו תוך כמה זמן תוכלו לגמור עם הפרויקט מול מהנדס הקונסטרוקציה, מה המחיר הסופי ומהם כל התקלות הצפויות בדרך.

 

הדבר הכי חשוב הוא לוודא מהו תחום ההתמחות של המהנדס, ואפילו לבקש לראות תעודה. פעולות הנדסיות של מבנים דורשות יכולות גבוהות, ניסיון ומוניטין גבוה. לא צריך להחליט במקום אם לקבל את איש המקצוע, ניתן לוודא תחילה באינטרנט על הניסיון והביקורות שיש למשרד. תכנון קונסטרוקציה הינו תחום מאוד קריטי לבטיחות המבנה בעתיד, אל תתפשרו על איש המקצוע.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

סטטיקה הנדסה
סטטיקה הנדסה

בתהליך של בניית בית חדש ואפילו בפרויקט שיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס קונסטרוקטור, שעליו לא תוכלו לוותר
בשום פנים ואופן, על פי חוק. כדי שלא תצטרכו לקבל החלטות בתחום שאין לכם שום מושג
בו, עשינו את כל הבדיקות הנדרשות עבורכם וגם יש לנו המלצה חד משמעית עבורכם –
סטטיקה הנדסה קונסטרוקטור.

חברת סטטיקה הנדסה מספקת מזה שנים
ארוכות שירותים הנדסיים לענף הבניין ובמיוחד בתחום הקונסטרוקציות ושלד מבנים.
החברה מעסיקה שורה של מהנדסי בניין בעלי הסמכה של קונסטרוקטורים מורשים ומלווה
פרויקטים גדולים כקטנים בכל רחבי הארץ.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!